FAQ - Nejčastější dotazy

Musíme ve firmě něco instalovat?

Jobka je cloud. Bezpečný, zálohovaný, pod trvalým dohledem. Ve firemní infrastruktuře není třeba nic instalovat. Zaměstnanci si jen stáhnout JOBku z app store nebo play store. Firma pak konfiguruje a ovládá JOBku z webového prohlížeče.

Jak fungují QR kódy?

Webový Back-Office jobky (app.jobka.cz) připraví pro naimportovaný seznam zaměstnanců volné QR kódy – které jsou pevně spojené s Vaší firmou. Při přihlašování mobilní aplikace ověří, zda je osobní číslo z Vaší firmy a ověří QR kód. Dále bezpečně zaměstnance přihlásí. Od té doby je kód přiřazen zaměstnanci a nejde s jiným číslem už nikdy použít. Ve chvíli, kdy zaměstnanec u Vás ve firmě končí, smažete v systému jeho QR kód, čímž se jeho aplikaci stane neaktivní.

Můžeme si to vyzkoušet?

Ano, kontaktujte nás, zpřístupníme Vám náhled do demoverze. Poté můžete vyzkoušet základní balíček bez závazků. U nás se k ničemu nevážete. Smlouvu lze kdykoliv ukončit. 👍

Jak je to s GDPR?

JOBka je GDPR validní. Uchováváme jen ty osobní údaje, které chcete. JOBka pro svou funkci nepotřebuje identifikovat uživatele jinak, než unikátním QR kódem. Součástí smlouvy je GDPR klauzule.

Je JOBka bezpečná?

JOBka je cloudová služba. Komunikace mezi API servery a mobilními telfeony zaměstnanců je šifrovaná dle moderních světových standardů (podobně jako systémy internetového bankovnictví); Mezi naše klienty patří firmy s centrálním IT vedením v USA, Německu nebo Indii.

Jaké jsou požadavky na kapacity našeho IT oddělení?

Vzhledem ke cloudové architektuře a vzhledem k tomu, že implementace a podpora systému je součástí služby, nevyžaduje zavedení ani provoz a údržba aplikace v drtivé většině případů žádnou asistenci IT oddělení. Zejména pak v první fázi (verze BASIC nebo STANDARD+), kdy není JOBka propojena s žádnými vnitropodnikovými systémy.

Jak náročné je JOBku obsluhovat a spravovat?

Ovládání mobilní aplikace (koncovými uživateli) a ovládání obslužné webové aplikace back-office (administrátory HR, managery....) je intuitivní a případnou podporu zajišťuje společnost JOBka prostřednictvím telefonické a on-line podpory na portálu support.jobka.cz, nebo přímo v on-line nápovědě back-office JOBka. Potřeba lokální podnikové IT podpory je prakticky nulová.

Jak probíhá implementace?

Pro zavedení verzí LITE, BASIC nebo STANDARD od Vás potřebujeme pouze excel tabulku se seznamem zaměstnanců (povinný je pouze sloupec s osobním číslem - volitelně pak můžete uvádět jméno a oddělení; pokud chcete zaměstnance zařadit do více oddělení např. THP a Kvalita, pište jednotlivé skupiny do dalších sloupců); v případě verzí BASIC a STANDARD, ve kterých se nachází kromě komunikačních modulů také intranetové stránky, budeme potřebovat podklady (texty, obrázky, odkazy, ...) ve formátu word nebo PDF. Následně aplikaci vyrobíme a předáme. Vy poté předáte informaci zaměstnancům (materiály pro distribuci máte také od nás). Podrobnější popis implementace naleznete zde: www.jobka.cz/implementace/

Proč bychom měli kupovat JOBku, naše IT chystá vlastní řešení.

Volba je samozřejmě na vás, ale výhody krabicového řešení oproti zakázkovému vývoji nebo vlastnímu vývoji jsou následující: neřešíte interně žádné technické problémy, za ty jsme zodpovědní my; nestaráte se o nové aktualizace (pro nové typy telefonů, operačních systémů a nových funkcí), JOBka vydává aktualizace automaticky každé 3-4 měsíce; JOBka se inspiruje od všech uživatelů, reagujeme na potřeby a situace, proto máte si přidat vždy nové a nové funkce.


Začněte vaší LITE verzi ZDARMA

Lite verze je do 31.10.2020 zdarma, aplikaci vytvoříme do 1-2 pracovních dnů.