
Není to další nefunkční korporátní aplikace
Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.


Aplikaci používá vice než 90% našich zaměstnanců
Ve společnosti používáme JOBku skoro 5 měsíců a za tu dobu se stala velmi oblíbenou. Aplikaci používá vice než 90% našich zaměstnanců. Je to ideální nástroj pro rychlou komunikaci mezi firmou a jejími lidmi, zároveň je super, že od zaměstnanců můžeme rychle získat zpětnou vazbu. JOBka je uživatelsky velmi příjemná a jednoduchá aplikace, to je další důvod, proč se u nás stala tak oblíbenou. 😊


To je rychlost 😎
Musím pochválit JOBKu, během jednoho dne máme vysoce funkční komunikační platformu pro všechny zaměstnance, od uklízečky přes všechny dělníky až po manažery. V dnešní době k nezaplacení. Oznámení, dotazníky atd. Jděte do toho!


Zaměstnanci jsou na jedné lodi 🛥
Jobka nás okouzlila jsou jednoduchostí, rychlostí a přehledností. Vážíme si přístupu Jobky k naším i nestandardním požadavkům. Pokud to je jen trochu možné, naše nápady a potřeby Jobka ihned implementuje! A nejdůležitější je, že nám Jobka pomáhá dostat všechny zaměstnance na jednu loď. Děkujeme!


Aplikace je ve firmě oblíbená ♥️
Aplikaci Jobka si oblíbila většina našich zaměstnanců. Jobka nám pomáhá zrychlit administrativní věci a je velmi důležitá v podávání informací všem zaměstnancům ve stejný čas, jelikož u nás ve firmě je nepřetržitý provoz (krátký, dlouhý týden). Velmi nám záleží na názoru našich zaměstnanců, takže aplikaci ankety chceme hodně využívat v budoucnu.


Zaměstnanci si JOBku chválí 👏
S mobilní aplikací JOBKA jsme velmi spokojeni, dokážeme předat informace mezi zaměstnance během chvilky. JOBka je intuitivní a velmi jednoduchá, zaměstnanci si ji také chválí. Za backoffice mohu říci, že komunikace s podporou i zástupcem pane Kupilíkem je vždy v pořádku, vždy se snažíme najít společné nejlepší možné řešení.
Všem tedy jedině doporučuji!


Lepší komunikace a zpětná vazba od zaměstnanců
JOBku používáme v naší firmě DURA Automotive již více než rok. Oceňujeme rychlost i adresnost, se kterou můžeme komunikovat s našimi zaměstnanci. Skvělé je ale i to, jak rychle jsme díky této aplikaci schopni od zaměstnanců dostat zpětnou vazbu nebo zajímavé podněty. To velmi pomáhá nejen při práci nás personalistů, ale také v oblasti neustálého zlepšování nebo prevence.
Pojďte do toho a už nebudete chtít jinak. Tým JOBky pro Vás udělá maximum možného.


Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊
Na JOBce oceňuji její flexibilitu při rozšiřování modulů a funkcionalit a rychlost implementace dohodnutých řešení. Díky tomu můžeme JOBku využívat nejen jako nástroj komunikace mezi firmou a zaměstnanci, ale prostřednictvím digitalizace sběru dat také jako prostředek snižování administrativní zátěže zaměstnanců včetně nás z HR :-)


Při naší práci spojujeme celý svět, JOBKA zase pomáhá spojovat nás 🚚
Komunikace a rychlost sdílení informací jsou pro nás klíčové, a proto neustále hledáme nové způsoby, jak lépe a atraktivněji komunikovat se všemi našimi zaměstnanci. JOBKA má u nás cenné místo v příběhu celého cyklu zaměstnance. Pomáhá nově příchozím se snáze zorientovat do chodu firmy a vybavit je potřebnými informacemi. Všem kolegům pak napomáhá být v obraze neprodleně a odkudkoliv. Poskytuje příležitost pro zpětnou vazbu, zapojení se do interních soutěží a budování naší kultury. S aplikací se pracuje velmi jednoduše, je rychlá, intuitivní. A navíc, komunikace s administrátory je skvělá a lidská. JOBku se tak nebojíme rozvíjet o další moduly.


Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩
Aplikace nám výrazně usnadnila a urychlila komunikaci na všechny zaměstnance, zejména ty bez přístupu k firemnímu e-mailu, ve složité době pandemie. Její výhody v tomto ohledu jsou ovšem nesporné i v časech příznivějších. Za velké plus považuji i to, že umožňuje informovat nejen směrem od nás, ale poskytuje všem zaměstnancům i možnost kontaktovat okamžitě i nás, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Usnadnění oboustranné komunikace a rychlé získávání zpětné vazby je ve velkém výrobním závodě zásadní. JOBka nám v mnoha ohledech usnadnila život.

Chcete vědět, proč jsou všichni naši klienti nadšení?
Záleží nám na jejich spokojenosti už od začátku. Napište nám a představíme Vám nejoblíbenější mobilní aplikaci pro firmy. JOBka je Vaše vstupní brána do firemních systémů a centrum důležitých informací pro Vaše zaměstnance.

Používáme aplikaci napříč celou firmou
Mobilní aplikace nám pomohla při sdílení informací napříč celou společností. Zaměstnanci ji přivítali velice pozitivně a nyní používají ve velkém rozsahu hlášení změn zaměstnavateli, kdy veškeré změny (změna bydliště, změna čísla účtu apod.) mohou zadat v pohodlí domova či na směně a nemusí vždy chodit na personální oddělení, uvítali flexibilitu a rychlou zpětnou vazbu, že jsme změnu zaevidovali a zpracovali. Nově nastupující zaměstnanci ale i ti současní zaměstnanci mají připravený hezký on-boarding, kde se v přehledu dozví vše potřebné ať již to je parkování, kam zajít na oběd či jaký je přehled dostupných benefitů ale i přehled areálu v podobě mapy a mnoho dalšího, uvedenou sekci postupně rozšiřujeme dle požadavků zaměstnanců, jelikož jim nasloucháme a chceme aby měli potřebné informace vždy k dispozici. Na HR eliminujeme papírovou agendu a JOBka nám pomohla více informací sdílet ihned a všem zaměstnancům aniž bychom potřebovali úkolovat a předávat informace na vedoucí zaměstnance aby informace sdíleli dle směn apod. Nově mobilní aplikaci pro informování naších zaměstnanců používá i oddělení marketingu a tím zaměstnance informuje o produktových novinkách. Postupně aplikaci budeme implementovat do firmy dle jednotlivých oddělení.


Splnil se mi životní sen personalistky 🥳
Aplikace JOBka je pro společnost Sconto Nábytek s.r.o velkým pomocníkem. Je to nástroj, učitel, rádce a v neposlední řadě velký motivátor a urychlovač. Díky JOBce a lidem, kteří za touto aplikací stojí se nám daří postupně budovat a vylepšovat firemní kulturu, nastavovat nové a efektivní HR procesy a zároveň držet krok s dobou. V neposlední řadě mít možnost být s každým zaměstnancem ve spojení bez zbytečné administrativy.
Pro mě osobně JOBka znamená splněný sen. Když jsem začala pracovat v personalistice, netušila jsem, že 90 % mé práce bude běžná administrativa. Z pozice člověka, který byl zvyklý organizovat, tvořit a komunikovat, jsem byla zavalena ne zcela smyslu dávající administrativou. Zjistila jsem, že má představa o tom, že budu pracovat se zaměstnanci a připravovat pro ně lepší a zajímavější prostředí ve firmě byla ta tam.
Před 2 lety začala doba covidová a jak se říká, vše špatné je pro něco dobré. Hlavní záměr k pořízení JOBky byla potřeba komunikace se zaměstnanci, kteří byli střídavě doma anebo v práci. Také bylo potřeba zadávat výsledky covid testů a prokazovat se jimi. Tenkrát nám JOBka vytrhla velký trn z paty a ač jsem se snažila, nenašla jsem konkurenci jí rovnou.
Naštěstí pro společnost i pro mě jsme jen u tohoto neskončili. Lidi z JOBky jsou na tolik super, že s Vámi neustále, a přitom nenásilně pracují. Navrhují možnosti řešení Vašeho problému a poskytují Vám informace a nápady jak vše zvládnout k plné spokojenosti.
Díky JOBce, vedení společnosti Sconto Nábytek s.r.o. a důvěry mého šéfa personálního ředitele pana Josefa Dvořáka se u nás JOBka neustále rozvíjí. Učí nás a zaměstnance navzájem komunikovat a vytvářet vzácné pouto důvěry a jistoty v dobré a perspektivní zázemí. Po 6 letech práce na pozici personalisty mohu říci, že díky JOBce a podpoře vedení, se mi splnil sen a mohu dělat práci, pro kterou jsem se tenkrát rozhodla.
Přeji celé JOBka partě mnoho úspěchů, spokojených klientů a nekončící spolupráci.
Za personální oddělení Sconto Nábytek s.r.o.
S úctou Zuzana Kubíčková


Vyrazne nám na HR zjednodušuje prácu ⚡️
V našich závodoch naprieč CZ a SK využívame JOBKU ako veľmi efektívny a rýchly nástroj komunikácie k zamestnancom bez prístupu k mailu. V spleti rôznych národností a etník nám pomáha aplikácia zapájať do firemnej kultúry zamestnancov v roznych jazykových mutáciách. So zaradením modulu onboarding a rozšírením informácií vrátane vnútorných smerníc si sľubujeme lepšie informovanie a aktívnejšie zapojenie a angažovanosť. Už po prvých mesiacoch máme veľmi pozitívnu odozvu na využívanie aplikácie od našich kolegov. Vyrazne nám na HR zjednodušuje prácu a približuje nás k zamestnancom. Plánujeme zapojiť aplikáciu aj pre komunikáciu pri plánovaní zmien. Na prebiehajúcich prieskumoch vieme rýchlo reagovať na potreby a zverejnené požiadavky. Jednoducho pecka 😊


Prostě se k sobě hodíme 😊
PMDP – chytrá a atraktivní mobilita v Plzni. Prostě se k sobě hodíme. 😊
Chytrá a mobilní - velmi důležité vlastnosti pro rychlý přenos jednotných informací v rámci společnosti. JOBka nám pomáhá nejen efektivně komunikovat, informovat o dění ve firmě a o zajímavostech, ale také budovat firemní kulturu. Díky této aplikaci jsme všichni „v obraze“.


Našli jsme řešení 🔍
Hledali jsme řešení, jak komunikovat napříč celou firmou i se zaměstnanci, kteří nemají firemní e-mail. A řešení jsme našli!
V těchto dnech jsme začali s implementací mobilní aplikace JOBka.cz, díky které budou mít všichni naši zaměstnanci informace po ruce.
#spojujemesvetenergii #omexomkomunikace #omexom #vinci


Rychlost, efektivita a lepší firemní kultura ✅
Aplikace JOBka nám umožňuje zůstat s našimi řidiči a řidičkami ve spojení kdykoliv během dne bez ohledu na to, jestli jsou na depu nebo na rozvozové trase. Je to skvělý nástroj pro komunikaci, který nám pomáhá udržet vysokou míru informovanosti našich řidičů a zároveň je více zapojit do dění v PPL. Díky anketám a schránce dobrých nápadů získáváme rychle a efektivně zpětnou vazbu, zároveň můžeme sdílet všechny důležité informace a novinky a posilujeme tak naši firemní kulturu. JOBka je uživatelsky velice přívětivá, přehledná a snadná na ovládání - to dokazuje i fakt, že od prvního dne jejího používání se řidiči aktivně zapojují a sdílejí s námi samé pozitivní ohlasy.


Konečně funkční nástroj pro přímou komunikaci ve výrobní firmě 💼
Předat všem zaměstnancům důležité informace v jeden okamžik a hlavně ve stejném významu, bylo pro nás donedávna nepředstavitelné. Díky JOBce to už ale více než rok není jen HR sen 😊. Dnes mají naši lidé ve svém soukromém telefonu online informace o dění ve firmě, objednávají si obědy, nahlíží na své výplatní pásky, skrze ankety ovlivňují chování firmy nebo čile „obchodují“ přes firemní bazar. Prostřednictvím KIOSKU jsme do světa JOBky zapojili i ty bez chytrých telefonů nebo mailů. JOBka nám usnadňuje práci a hlavně výrazně pomáhá při budování naší firemní kultury.


Informujeme FERRIŤáky rychle 💨
I my ve FERRIT s.r.o. už máme naši JOBku, abychom mohli rychle informovat FERRIŤáky o přijatých opatřeních a novinkách, a šíříme díky ní i pozitivní zprávy ze života ve firmě nebo o možnostech on-line výuky. Prostě vše, co jsme předtím sdíleli na intranetu má teď každý možnost prohlédnout si na svém mobilu. Jednoduché, rychlé a pro každého.


Komunikace na vyšší úrovni ✊
Aplikace je uživatelsky příjemná, perfektně tvárná, zároveň je něčím novým na trhu, naši lidé ji mají rádi, povídají si o ní, baví se s ní. První aplikace, díky které se ve firmě daří tmelit kolektiv. Z pohledu personálního nám usnadnila mnoho práce a administrativy, zefektivnila předávání informací a celkově povznesla interní komunikaci na vyšší úroveň.


Rozšiřujeme aplikaci na další pobočky 👏
S aplikací JOBka jsme naprosto spokojeni, mile nás překvapila velmi rychlá implementace software a celkově citlivý a profesionální přístup ze strany společnosti JOBka. Naše spokojenost je tak obrovská, že jsme přistoupili i k implementaci aplikace i do ostatních lokalit naší společnosti


Již žádné chaotické nástěnky 🧐
Současná situace na trhu práce nám dává jasně najevo, že je nutné udržovat lepší kontakt s kolektivem zaměstnanců. Jobka má obrovskou výhodu, že zprávy a nebo dotazy zaměstnanec dostane přímo do dlaně, ale ne jako dřív - kdy si musel všimnout změny na nástěnce. V Kabexu je plnění informací (např. firemního blogu) moje osobní starost. Věřím, že lidé v Kabexu cítí, že se o ně zajímám.


I dělnici mají informaci během pár sekund ⭐️
Na aplikaci zatím slýcháme především kladné komentáře. Zaměstnanci, kteří již JOBku využívají si jí chválí pro rychlost sdělení informací směrem k nim. Oproti emailu se informace šíří I mezi dělníky na linku během pár sekund, což do nedávna bylo téměř nemožné. Také oceňujeme intuitivní ovládání aplikace, jednoduchost instalace a moderní stránka komunikace zaměstnanec a zaměstnavatel.


Skvelý moderný HR nástroj
Aplikáciu JOBka považujem za skvelý moderný HR nástroj, ktorý poskytuje komunikáciu so zamestnancami rýchlo a efektívne. Aplikácia sa stále vyvíja a prináša vždy nové a zaujímavé updaty. Za veľké plus pokladám aktívny prístup tímu, ktorý je vždy nápomocný a preferuje osobný prístup ku každému klientovi.


Informace z první ruky 🖐
Mobilní aplikaci JOBKA vnímám jako moderní nástroj pro komunikaci se zaměstnanci. Naši zaměstnanci mají možnost být součástí dění ve firmě. Každý, kdo si nainstaluje aplikaci má veškeré informace z první ruky. Aplikace je přehledná, jednoduchá a dlaždice jsou uživatelsky přívětivé.


JOBka je sen každého personalisty ✨
JOBka je sen každého personalisty, který se chce starat o své zaměstnance. Implementace a administrování je snadné a rychlé a velmi uživatelsky příjemné (zvládám i já a to je, co říct 😃). Velmi oceňuji, že se zprávy dostanou od nás z HR rychle mezi zaměstnance. Těším se na další spolupráci a budoucí možnosti aplikace.


Jsme maximálně spokojení 🤩
S mobilní aplikací JOBKA jsme maximálně spokojení. Je to jednoduchý a moderní nástroj na efektivnější komunikaci v naší společnosti. Těším se, že do budoucna využijeme více modulů této aplikace. Velké poděkování celému týmu JOBKY za rychlou implementaci . A dávám 5 hvězdiček 😊


Rychlost, přehlednost a přístupnost ✅
Komunikace ve velkých výrobních společnostech směrem k zaměstnancům bez firemního emailu je oříškem ve většině z nich. Ne jinak tomu bylo i u nás. Dlouhodobě jsme hledali snadnou, rychlou, přehlednou a snadno dostupnou formu komunikace směrem k zaměstnancům z výroby. S Jobkou jsme toto řešení našli. V krátké době začalo Jobku využívat téměř 90% zaměstnanců, kteří doposud mohli informace získat pouze offline formou. Že jim nástroj vyhovuje dokazuje i skutečnost, že velká část z nich do aplikace chodí i ve volném čase.


Nekonečné množství zajímavých a užitečných modulů ✨
Spolupráci s JOBkou jsme navázali v době Covidu, kdy stejně jako mnoho jiných zaměstnavatelů jsme byli nuceni hledat rychlé a jednoduché řešení pro komunikaci se zaměstnanci i mimo pracovní sítě. JOBka nám nabídla vše, co potřebujeme, a to v jednom profesionálním balíčku. Jednoduchá implementace, uživatelsky i administrátorsky příjemné prostředí, nekonečné množství zajímavých a užitečných modulů. Spolupráci s JOBkou si velmi vážíme a i na základě pozitivních referencí ze strany zaměstnanců budeme velmi rádi JOBku i nadále používat.


Rychlá zpětná vazba a bezproblémová spolupráce 🔥
JOBka nás mile překvapila. Je to další způsob, jak předat zaměstnancům informace. Navíc nám umožňuje získat jejich zpětnou vazbu. Určitě musíme pochválit bezproblémovou spolupráci, flexibilitu a rychlé reakce celého týmu JOBky na naše požadavky. Aplikace je uživatelský příjemná, jednoduchá a intuitivní. Vřele doporučujeme.


Jednotlivé moduly si můžete nakombinovat
V OEZ pracuje cca 1800 zaměstnanců a komunikace byla často velmi zdlouhavá a složitá. Stále jsme hledali kanály a možnosti, jak rychle a efektivně komunikovat zejména s kolegy, kteří nemají přístup k firemnímu e-mailu, pracují ve směnném provozu apod. Mobilní aplikace JOBka nám pomohla tento problém vyřešit. Kolegové se jejím prostřednictvím ihned dozví důležité informace a novinky, mohou si objednat nebo stornovat oběd, najdou zde důležité kontakty a dokumenty. JOBku využíváme i pro rychlé získávání zpětné vazby. Velkou výhodou je široká nabídka možností využití. Jednotlivé moduly si můžete nakombinovat podle svých představ, neexistuje jedno univerzální řešení. Je pouze na vás, co všechno zaměstnancům nabídnete a jak je budete zapojovat do dění ve vaší firmě.


Aplikácia Jobka nám zmenila komunikáciu
Komunikácia cez Jobku nám umožňuje osloviť každého zamestnanca bez výnimky. Všetkým kolegom sa dostanú informácie o ich pracovnom zaradení, firemných podujatiach, akciách, zamestnaneckých benefitoch a úlohách. Dostanú ich okamžite a nemusia ich nikde hľadať. Taktiež nám vedia posielať svoje pozorovania. Aplikácia Jobka nám absolútne zmenila vnútropodnikovú komunikáciu.


Se zaměstnanci jsme si blíže…
JOBKU hodnotíme jako efektivní komunikační spojku napříč celou naší firmou. Cokoliv potřebujeme sdělit našim zaměstnancům, zprostředkováváme přes aplikaci, zároveň dáváme kolegům platformu pro komunikaci s vedením společnosti nebo třeba s personálním oddělením. Naše firma je rostoucí a dynamické prostředí, kde se stále něco děje. Dle svých potřeb a priorit jsme naladili jednotlivé moduly aplikace a nyní se soustředíme na jejich co největší využití. Klademe důraz na zpětnou vazbu svých zaměstnanců, která je pro náš rozvoj v oblasti HR a potažmo pro vývoj celé firmy velmi důležitá. Jsme vděčni na rychlost a efektivitu, jimiž JOBKA disponuje, a těšíme se, co nového aplikace přinese v budoucnu.


Eliminovali jsme "firemní šuškandy"
Aplikaci JOBka používáme u nás ve firmě již dva roky a zpětně mohu hodnotit, že se jednalo o dobré rozhodnutí. S JOBkou jsme velmi spokojeni, a to od HR oddělení až po pracovníky ve výrobě. Největším benefitem je pro nás přímá, okamžitá a transparentní komunikace v rámci celé společnosti, která pomáhá k eliminování tzv. „firemní šuškandy “. Velkým benefitem je také možnost objednávání stravy v naší jídelně prostřednictvím JOBky, která nám zajistila 95% registrovanost všech našich zaměstnanců. Užitečný je pro nás i modul Dotazníků a anket, Plán směn, Výplatní pásky, Messenger a našimi zaměstnanci hojně využívaný Firemní bazar.


Uživatelsky příjemné prostředí a intuitivní ovládání
Aplikaci JOBka jsme se rozhodli v naší společnosti implementovat v období pandemie. Hledali jsme jednoduchý a rychlý komunikační nástroj, který by nám zajistil a zlepšil informovanost našich zaměstnanců. Jelikož jsme velká výrobní společnost a máme více než 500 zaměstnanců, většinu z nich pracující manuálně bez přístupu k emailové schránce v počítači, JOBkou jsme toto vyřešili. Začínali jsme od základních modulů jako sdělení od zaměstnavatele, dotazy pro zaměstnavatele, aktuality o covid 19. A postupně jsme rozšiřovali nabídku jednotlivých modulů o modul volných pracovních míst, onboardingu, zlepšovacích návrhů, benefitů a dalších. JOBka nabízí jak pro samotné uživatele, tak administrátory uživatelsky příjemné prostředí, jednoduché a intuitivní ovládání. Líbí se nám vzájemné propojení zaměstnanců s vedením společnosti, které se nám díky JOBce zlepšilo.
