Úspěšné příběhy

JOBka – Komunikační most, který jsme hledali
Najít funkční způsob, jak propojit naše týmy, nebyla jednoduchá mise. Odborná centra máme rozmístěné po celé České republice i na Slovensku, což klade vysoké nároky na efektivní sdílení informací. JOBka nám umožnila tato úskalí překonat. A s odstupem můžeme říci, že to byla správná volba. Platforma je přehledná a uživatelsky velmi příjemná – zaměstnanci si ji rychle oblíbili. Oceňujeme zejména možnost mít všechny důležité informace, včetně přehledu docházky, pohromadě a vždy po ruce. Administrace systému je intuitivní a nezatěžuje zbytečnými komplikacemi. Velký palec nahoru dáváme i za podporu ze strany JOBky – rychlá reakce, ochota poradit a celkově velmi lidský přístup. Překvapili nás v tom nejlepším slova smyslu. S JOBkou jsme maximálně spokojeni a rádi ji doporučíme dále.
Petra Brustmannová
Vedoucí personálního oddělení, Bauhaus

JOBka je pro nás nenahraditelná v komunikace napříč celou firmou.
JOBka je pro nás nenahraditelná hlavně v oblasti komunikace napříč celou firmou. Umožňuje rychlou a hromadnou komunikaci i s kolegy, kteří nemají firemní email. Snadno díky ní získáme zpětnou vazbu a usnadňuje nám práci při nástupu nového zaměstnance - podstatné info najde kdykoliv a na jednom místě! Navíc je to přehledná a jednoduchá aplikace, kterou lze průběžně přizpůsobovat našim potřebám. Reakce z oddělení podpory je prakticky okamžitá a řešení rychlé.

Mgr. Sára Dobešová
personální referentka, De Heus a.s.

Efektivní a rychlé předávání informací v oblasti BOZP.
Uživatelské přívětivé prostředí JOBky nám umožňuje efektivní a rychlé předávání informací v oblasti BOZP. Prostřednictvím anket a dotazníků, které JOBka umožňuje do aplikace vložit, jednoduše získáváme návrhy a podněty ke zlepšení od našich zaměstnanců skrz všechna oddělení. Rádi bychom se podělili o vstřícný postoj JOBky k našim individuálním požadavkům, a to přidání dlaždice s ikonou naší interní aplikace na úvodní stránku. Tímto krokem JOBka umožní všem našim zaměstnancům okamžitě reagovat na nestandartní situace v oblasti BOZP a posunout bezpečnost na našich pracovištích správným směrem.

Liliana Kačorová
EHSS manager & EHS team Mölnlycke Health Care

Informace, které máte vždycky v kapse
V JOBCE jsme našli nástroj, díky kterému můžeme našim zaměstnancům poskytovat všechny aktuální informace hned a na přímo. Mezi oblíbené moduly patří "Zeptejte se zaměstnavatele", kde odpovídáme na všechny vznesené dotazy nebo "Diginástěnka", kde sdílíme důležité informace, návody a kontakty. Zaměstnancům neuniknou žádné výhody, které můžou čerpat, díky modulu "Benefity" a rádi odpovídají na kvízové otázky v "Dotazy a ankety". Díky JOBCE se nám podařilo vytvořit transparentní prostředí pro efektivní komunikaci mezi firmou a jejími zaměstnanci.

Alexandra Brožková
HR Business Partner, Continental Automotive Czech Republic s.r.o.

UŽ SI TO BEZ NÍ NEDOVEDEM PŘEDSTAVIT „HR“
Jobka nám usnadnila práci, zlepšila se komunikace s dělníky ve výrobě, ale i ostatními zaměstnanci. Vylepšila tu hezkou personální práci, neboť můžeme všichni dohromady soutěžit a podílet se na různých rozhodnutích. Vyřešila problém se stravováním ve společnosti 😊 . Jsou v ní k dispozici důležitá data a důležité vnitřní směrnice. Rychle informujeme o důležitých událostech. Jsme všem, co si nainstalovali JOBku, stále k dispozici. Prostě zlepšila nám „JOBka“ firemní kulturu a jsme více týmoví.

Vlasta Hroníková
Teamleader HR, MEA Service s. r. o.

JOBku do každé rodiny! 🚀
Máme ji v naší firemní rodině už od jara 2021 – a je pro nás nepostradatelná. Když potřebujeme rychle zjistit důležité informace, nemusíme složitě hledat odpovědi, protože je máme vždy po ruce v telefonu. A co je nejlepší? V JOBce na nás vždycky někdo čeká! JOBka je u nás každodenním pomocníkem. Přináší novinky, důležité dokumenty, připomínky, zlepšováky, ale i tipy na akce v okolí. Díky ní se můžeme jednoduše ptát kolegů v anketách, vymýšlet soutěže, sledovat docházku, najít výplatní pásku nebo si objednat oběd v kantýně. Navíc žádná „firemní tichá pošta“ už u nás nemá šanci. Domněnky a dohady nahradila přesná a jasná komunikace – a to jak ve výrobě, tak v kancelářích. Informace teď putují rychle a spolehlivě tam, kam mají. Navíc JOBková podpora? Požadavky řeší lusknutím prstu – a toho si opravdu ceníme. Děkujeme za skvělou spolupráci a těšíme se na další společné roky! A protože tohle spojení skvěle funguje, JOBku rozšiřujeme i do našich dceřiných firem.

Mgr. Et Mgr. Pavlína Pobořilová MBA
Employer Brand & Happiness Manager/HAJDIK a.s.
Úspěšné inovativní firmy spojuje moderní komunikace




































Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management