✨ Nová verze aplikace

Verze 5.0.

  • umělá inteligence při komunikaci se zaměstnanci - nově jsme do aplikace přidali možnost překládat automaticky sdělení prostřednictvím umělé inteligence do cizých jazyků. Pokud vlastníte jazykové mutace, vše je na pár kliknutí jednoduše přeloženo.

  • multidotazníky - nyní je možné vytvářet průzkumy s vícero otázkami. Pokud máte jazykové mutace, je možné otázky zobrazovat také v jazyce konkrétního uživatele i včetně jazykových příloh.

  • notifikace po uzavření dotazníku - aplikace nově podporuje, že jakmile je dotaz/dotazník uzavřen bude Vás automaticky systém informovat o jeho uzavření. Při vyhodnocení dotazníků je možné zadat vícero e-mailových adres na které přijde notifikace o uzavření.

  • automatické ukládání rozpracovaného dotazníku - nyní se k dotazníku můžete kdykoliv vrátit nebo pokračovat na jiném zařízení, vše se ukládá online.

  • správa backoffice - firmy si nově mohou vytvářet API klíče a přístupy do backoffice administrace sami bez kontaktování JOBka podpory. Pro aktivaci funkce napište na adresu podpora@jobka.cz.

  • exportní funkce - nově umíme vytvářet custom exporty v podobě json, xml nebo txt.

  • logování a bezpečný chod aplikace - vylepšily jsme logování aplikace, implementovali jsme bezpečnostní a GDPR požadavky. Zároveň jsme přešli na nejnovější technologie od Applu a Google, které zajišťují správný chod aplikace.

  • jídelna - nově je možné smazat jídelníček a menu pro konkrétní den.

  • JOBka akademie - uvnitř backoffice administrace je nově help widget ve kterém můžete snadno vyhledávat návody při práci s aplikací.

  • asynchronní nahrávání příloh - nově je možné nahrát přílohy bezpečně online.

  • nové jazyky v backoffice, mobilní aplikaci a webovém klientovi - rumunština, srbštin.

  • vylepšení modulu sdělení - nově je možné odesílat sdělení i do e-mailu a nebo stahovat PDF přílohy.

  • API - podpora dokumentace v angličtině

  • API - rozšířená správa zaměstnanců, tokenů a skupin



Verze 4.0.

  • možnost více příloh u jednoho sdělení nebo dotazu (Na straně mobilní aplikace se zobrazí jednoduchá galerie.)

  • lokalizace příloh dle jazyka (Zaměstnanci se vždy zobrazí sdělení pouze s danou jazykovou mutací.)

  • úpravy modulu kontakty- možnost uvést u kontaktu více emailů a telefonních čísel; vylepšení filtrování dle pozice a oddělení.

  • vylepšené vyhledávání v rámci JOBky a přemístění vyhledávácího tlačítka.

  • zasílání pozvánek do aplikace prostřednictvím SMS zprávy.

  • kiosek - podpora pro tisk PDF

  • formuláře (administrace)- podpora fulltextového vyhledávání.

  • webová aplikace pro zaměstnance - podpora vyplnění formulářů a vlastní stránky.

  • systémové skupiny zaměstnanců - nesmazatelná skupina zaměstnanců, která není ovlivněna importy (brigádnici, MD, externisti), udržitelná skupina (smazatelná jen ručně.)

  • rozšířené statistiky ve sdělení- počet přečtení jednotlivých sdělení.

Zhlédnout release notes 4.0.


Verze 3.6.

  • změna přihlašovácí stránky pro mobilní aplikaci.

  • možnost zaslat sdělení i do emailu- pokud má zaměstnanec vyplněnou emailovou adresu (možnost vytvoření vlastní skupiny a používání vlastních JOBka distribučních seznamů).

  • magicLinky - vytvoření linku pro snadné přihlášení zaměstnance na jedno kliknutí

  • n ový jazyk - španělština (všechny produkty)

  • webová aplikace zaměstnance - podpora pro dotazníky

  • Webová aplikace pro zaměstnance - podpora pro pozadí a loga

  • zaměstnanci - možnost vyhledávání dle ID čipové karty (tokenu)

  • podpora pro crosslinky - odkazování na moduly prostřednictvím odkazu nebo skenováním QR kódu

  • dotazy - vylepšení vyhledávání a detailu o datum a čas odpovědi zaměstnance včetně sekund

  • nové moduly - workflow

  • zakázání modulu dle zařízení - webová JOBka, kiosek.

  • automatický generátor QR kódů (hesel) a zvaní do aplikace (novinka- možnost zvát zaměstnance automaticky v pravidelných intervalech a přiřazovat jim bezpečnostní QR kódy)

  • vydání webové JOBky 1.0. (sdělení, odkazy)

  • custom branding emailů při startu (registrace) prostřednictvím konzultant@jobka.cz

Zhlédnout workflow a optimalizace procesů


Verze 3.5.

  • nové jazyky - ruština, maďarština, srbština, mongolština, polština

  • formátování texů - sdělení, dotazy, nástěnky (tučné písmo, kurziva, velikost písmen)

  • nový vzhled aplikace - nastavení průhlednosti modulů, sjednocení designu, vložení brand podkladové fotografie pod moduly, nové ikony pro moduly, zakulacení dlaždic.

  • emailové pozvánky - možnost pozvat zaměstnance prostřednictvím emailu (pozvánka obsahuje osobní číslo a bezpečnostní QR kód - heslo)

  • sdělení a vlastní stránky - umožnění zobrazení čtení na šířku

  • nové moduly bazar a spolujízda

  • exporty a importy - excel a CSV

  • samoregistrační point pro uživatele

  • jídelna - kód jídla a podpora jídla dle oddělení

  • zobrazení MASTER QR kódu a vylepšení tiskových funkcí

  • kompletní lokalizovatelnost aplikace

Zhlédnout release notes 3.5.


Verze 3.4.

  • vznik nové komunikační adresy konzultant@jobka.cz (poskytování pomoci s individuálními řešeními a distribucí aplikace)

  • vznik nové komunikační adresy integrace@jobka.cz (poskytování pomoci s integrací vašich stávajících a externích systémů)

  • Načtení QR kódu (bezpečnostního hesla) z galerie zařízení

  • nový jazyk - Francouzština (všechny produkty)

Zhlédnout jak fungují nezdařená přihlášení


Verze 3.3.

  • přehled zaměstnanců snažících se přihlásit do JOBky (možnost včasného zachycení problému a pomoci s přihlášením)

  • statistiky návštěvnosti jednotlivých modulů

  • automatický zámek aplikace na zařízení (na pozadí, na popředí), vyžádání PINU vytvořený uživatelem a možnost akcelerace FACEID a TOUCHID

  • kiosky a KIOSK mód zámek aplikace- nemožnost používat v určitou dobu cokoliv jiného než JOBku), automatické odhlašování

  • podpora zobrazování PDF ve formulářích a přehledech

  • rozšířené možnosti webových modulů a podpora integračních řešení

  • podpora pro web jobs a plánované úlohy

  • nový jazyk - vietnamština

Zhlédnout instruktážní video o JOBce


Verze 3.2.

  • podpora importu zaměstnanců ve formátu excel a csv

  • zasílání sdělení jednotlivcům z webové administrace nebo emailu

  • systémová skupina - založení skupiny, která nebude smazána importem

  • nový modul - přehled (zobrazení dat na základě vyplněných formulářů)

  • automatické importy dat prostřednictvím SFTP

  • pozvaný - nový stav zaměstnance a filtrování zaměstnanců

  • vypínání notifikací u modulů

  • QR kódy a zaměstnanci - detailnější přehled o použití

  • přihlašovací stránka: O aplikaci - možnost odeslat chybové hlášení

  • PDF Viewer - stažení PDF do zařízení zaměstnance

  • vznik e-shopu JObky

Prozkoumat internetový obchod (e-shop)


Verze 3.1.

  • nový modul - chat

  • formuláře - rozšíření možností backoffice správy dat

  • jídelna - rozšířené exporty dat

  • vlastní stránky - HTML editor

  • dotazy - nový parametr osobní číslo

  • nový jazyk - angličtina, němčina, slovenština, francouzština, ukrajinština

Zhlédnout video o chatu


Verze 3.0.

  • přesun do MICROSOFT AZURE CLOUD

  • UTC - podpora časů v rámci časových pásem

  • dotazy - anonymní dotazy

  • nástěnky - zobrazení autora příspěvku

  • zaměstnanci - vyhledávání dle jména

  • notifikační emaily - rozšíření o nové parametry

Zhlédnout videoreferenci od klienta JOBky


Verze 1.0. - 2.8. - vznik JOBky

  • nový modul - JOBka card

  • nový modul - Kontakt

  • historie firmy - přehled aktivit

  • role uživatelů backoffice administrace

  • dotazy - termín uzavření obchodů

  • všechny další funkce z dřívějších verzí nižší než 2.8.

JOBce na zaměstnancích záleží