
S rezervačním systémem v JOBce mohou zaměstnanci jednoduše a pohodlně rezervovat různé firemní akce a aktivity – od sportovních lekcí a školení až po rezervace dětského koutku či jiných firemních prostor. Stačí jim k tomu pouze zadání osobního čísla, kterým rezervaci potvrdí, a systém jim automaticky přidělí zvolený termín.
Pokud dojde ke změně nebo zrušení, mohou rezervaci snadno uvolnit, čímž umožní využití dalším kolegům. Tento digitální systém zcela eliminuje potřebu papírování a nabízí maximální přehlednost a flexibilitu v plánování i pro případné změny.
Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.
Nebo nám zavolejte:
+420 371 655 501Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management