Proč si pořídit kiosek?
-
Zaměstnanci mají přístup k digitálním datům i bez použití mobilního zařízení.
-
O veškeré aktualizace kiosku se staráme my prostřednictvím vzdálené správy, není potřeba instalovat dalši software ve vaší firmě.
Kiosek lze využít jako informační kanál, objednávání obědů online nebo pro nahlášení plánované absence ve firmě
-
Integrujeme kiosek...
-
Vyberete si z velikostí 10", 15" nebo 22"
-
Kiosek má dotykový displej a je jednoduché ho ovládat
-
V ceně kiosku je stojánek na stůl nebo na zeď, je možné také dokoupit individuálně stojící na zem
-
Přihlašování probíhá pomocí čipových karet.
Používáme Vaše čipové karty a proto ještě před náběhem zajistíme jejich kompatibilitu. -
Čtečka čipových karet je vytištěna ve vašich firemních barvách
-
Jak kiosek vypadá?
Prohlédněte si mobilní aplikaci JOBka
Kromě kiosků, máme také mobilní aplikaci pro zaměstnance. Veškeré informace mají vždy v kapse a z pohodlí domova.