Logo Jobka
    Logo Jobka
    Logo Jobka
    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    #nazamestnancichzalezi

    O JOBce

    Jobka 4x jinakKiosekPartneři & IntegracePoradnaBezpečnostJobka vs CustomHistorie verzíOpen Days

    Řešení pro

    ManagementITBOZPVýrobaHRCeníkFunkce

    O nás

    Úspěšné příběhyMédiaNáš příběhKariéraTým JOBka crewBlogKontakt

    Zákaznická podpora

    Návody pro firmy a zaměstnanceZaložit žádost na podporuBrand manual
    Zákaznická podpora+420 371 655 500podpora@jobka.cz
    Obchod+420 371 655 501kontakt@jobka.cz
    4,7
    4,7
    Všechna práva vyhrazena. © 2025 JOBka services s.r.o.
    |Obchodní podmínky (do 31.8.2025)
    |Obchodní podmínky (od 1.9.2025)
    |Obchodní rejstřík
    |Ochrana osobních údajů
    |Zásady cookies
    |Kreativní voucher
    1. JOBka
    2. O JOBce
    3. Jobka 4x jinak

    Jobka 4x jinak

    Jobka's hero image
    JOBka v mobilu
    JOBka v mobilu

    JOBka v mobilu

    Objevte sílu JOBky – platformy, která se přizpůsobí vašim potřebám a nabízí individuální brand pro každého zákazníka. S vysoce customizovatelnými moduly, které lze kdykoliv přidávat či odebírat, si sestavíte řešení na míru, a díky rychlému nasazení můžete fungovat již za 10 dní. Podporujeme více než 15 jazyků, což je ideální pro haly s mezinárodními pracovníky. S nejvyššími bezpečnostními standardy máte jistotu, že vaše data jsou v bezpečí. JOBka není jen HR aplikace – zkvalitňuje procesy napříč celou firmou.

    Dotykový kiosek
    Dotykový kiosek

    Dotykový kiosek

    Naše dotykové kiosky JOBka jsou navrženy tak, aby byly přístupné pro všechny zaměstnance, včetně těch, kteří nemají chytrý telefon. Kiosky nabízíme v různých velikostech od 15 do 22 palců, s možností stojánků na zeď, stůl nebo podlahu, podle vašich potřeb. Instalace je velmi jednoduchá – kiosky jsou předinstalované s aplikací JOBka a připravené k okamžitému použití. Čtečka čipů může být v barvě vaší firmy a bez problémů využívá vaše stávající karty nebo čipy. Kiosky můžete buď zakoupit, nebo si je pronajmout, podle toho, co vám vyhovuje více.

    TV infopanely
    TV infopanely

    TV infopanely

    JOBka TV přináší jednoduché a efektivní řešení pro správu obsahu na vašich televizích a infopanelech. Spravujte snímky prezentací pohodlně ze svého PC a využijte televizory umístěné v jídelnách, recepcích, halách nebo svačinových místnostech pro sdílení důležitých informací. Nahrajte jakoukoliv PowerPoint prezentaci a vytvořte různé JOBka TV kanály s různým obsahem, čímž přizpůsobíte informace potřebám jednotlivých prostor. Tímto způsobem šetříte čas při distribuci obsahu na jednotlivé obrazovky. Naše aplikace je navíc plně kompatibilní se smart TV systémy.

    Webová JOBka
    Webová JOBka

    Webová JOBka

    Webová aplikace JOBka nabízí všechny funkce, které znáte z mobilní verze, a je ideální pro ty, kteří jsou často v kanceláři a preferují přístup z počítače. Poskytuje pohodlný způsob, jak se připojit k JOBce i z domácího počítače. Navíc umožňuje pokračovat v práci tam, kde jste skončili – rozpracovaná data z mobilní nebo kioskové verze lze snadno dokončit ve webové aplikaci.

    Sjednejme si nezávaznou konzultaci
    Představíme vám možnosti přímo pro vaši firmu. Navrhneme řešení, které vám skutečně usnadní práci a ušetří čas.
    Constultant
    Veronika Urban

    Head of Sales & Sales Lead CZ

    +420 606 078 295
    veronika.urban@jobka.cz
    Zobrazit profil

    Jedna firemní aplikace,
    jedno řešení tisíce výzev

    Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

    HR

    Výroba

    Management

    IT

    BOZP

    Jedna firemní aplikace,
    jedno řešení tisíce výzev

    Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

    Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

    Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

    Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby

    Přehledný přístup k agendě zaměstnance

    Automatizace a digitalizace administrativy

    Napojení na interní i externí systémy

    Snadný onboarding i práce s aplikací

    Úspora času, energie a prostředků

    Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management

    Proč si JOBku vybrali naši klienti?

    Inspirujte se zkušenostmi uživatelů naší firemní aplikace a zjistěte, co dalšího vám může přinést.

    Musím poděkovat celému týmu JOBky

    Musím poděkovat celému týmu JOBky

    JOBku jsme implementovali v naší společnosti v září 2023. Přesto, že neuběhla příliš dlouhá doba, naši zaměstnanci si na ni velmi rychle zvykli. Usnadnila a zrychlila se nám komunikace a navíc mají zaměstnanci přístup ke spoustě informací, ke kterým se v minulosti nedostávali jednoduchou cestou. Ještě jednou musím poděkovat celému týmu JOBky, co se týká jak implementace, tak i následné podpory vše funguje velmi dobře a rychle. Díky moc za spolupráci.

    Kateřina Galusová

    Kateřina Galusová

    Human Resources Manager, ROBE lighting s.r.o.

    Není to další nefunkční korporátní aplikace

    Není to další nefunkční korporátní aplikace

    Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.

    David Havelec

    David Havelec

    HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.

    Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊

    Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊

    Na JOBce oceňuji její flexibilitu při rozšiřování modulů a funkcionalit a rychlost implementace dohodnutých řešení. Díky tomu můžeme JOBku využívat nejen jako nástroj komunikace mezi firmou a zaměstnanci, ale prostřednictvím digitalizace sběru dat také jako prostředek snižování administrativní zátěže zaměstnanců včetně nás z HR :-)

    Petr Lyčka

    Petr Lyčka

    Head of Compensation and Benefits, Maxion Wheels Czech s.r.o.

    Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩

    Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩

    Aplikace nám výrazně usnadnila a urychlila komunikaci na všechny zaměstnance, zejména ty bez přístupu k firemnímu e-mailu, ve složité době pandemie. Její výhody v tomto ohledu jsou ovšem nesporné i v časech příznivějších. Za velké plus považuji i to, že umožňuje informovat nejen směrem od nás, ale poskytuje všem zaměstnancům i možnost kontaktovat okamžitě i nás, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Usnadnění oboustranné komunikace a rychlé získávání zpětné vazby je ve velkém výrobním závodě zásadní. JOBka nám v mnoha ohledech usnadnila život.

    Mgr. Hana Schwambergerová

    Mgr. Hana Schwambergerová

    Internal and External communication (RBCB/PC), Robert Bosch spol. s.r.o.