Hodnocení jídel v kantýně

Modul hodnocení jídel podporuje spokojenost zaměstnanců se stravováním v práci tím, že umožňuje získávat jejich aktivní zpětnou vazbu. Zaměstnanci mohou snadno hodnotit nabízená jídla, navrhovat nové pokrmy, hlasovat o oblíbených položkách v jídelníčku a pomáhat tak vytvářet nabídku, která lépe odpovídá jejich preferencím i dietním požadavkům.
Tento modul nejen zvyšuje celkovou spokojenost se stravováním, ale také podporuje větší zapojení zaměstnanců do rozhodování, čímž přispívá k pozitivní firemní kultuře a vyšší úrovni péče o tým. S touto interaktivní funkcí mohou zaměstnavatelé pružně reagovat na zpětnou vazbu a efektivně přizpůsobit jídelní nabídku aktuálním potřebám.
- Zvýšení spokojenosti se stravováním: Umožněte zaměstnancům vyjádřit preference a podílet se na tvorbě jídelníčku pro větší spokojenost.
- Rychlá reakce na reklamace: Modul umožňuje strukturované sbírání podnětů k reklamacím jídel, což pomáhá rychle zlepšit kvalitu.
- Podněty ke zlepšení: Kromě reklamací mohou zaměstnanci navrhovat změny a zlepšení v nabídce jídel, což podporuje flexibilní přizpůsobení.
- Hlasování a návrhy jídelníčku: Zaměstnanci mohou hlasovat o četnosti a výběru jídel, čímž přispívají k pestřejší a přizpůsobené nabídce.
- Výběr kuchyně a jídel: Možnost navrhnout konkrétní styly kuchyně (např. regionální speciality) zajišťuje, že nabídka odpovídá preferencím týmu.





