Registrační stánek

S naším týmem zažijete rychlý a efektivní start aplikace JOBka. Konzultanti připraví stánek, pomohou zaměstnancům s instalací a podrobně jim představí výhody jednotlivých modulů, což výrazně usnadní přechod na nový systém.
Standardně se jezdí na 7 hodin od 10:00 do 17:00, abychom pokryli ranní a odpolední směnu. Jestliže si klient bude přát, je možné přijet i druhý termín o týden později, abychom pokryli také noční směnu
K dokoupení:
X-Banner: 2 000 Kč –Propagační banner, který klientovi rovnou zůstává.
Co doporučujeme, abyste navíc připravili vy:
- Příprava merche (sladká odměna, balónky s logem, ručníčky, a další merche viz fotografie atd.). S přípravou a výrobou Vám rádi budeme nápomocni – např. při doporučení dodavatele, nápady na merch. V případě zájmu, lze výrobu a dodání Vašeho merche outsourcovat
- Příprava stánku: Kompletní sestavení a organizace stánku na místě akce.
- Účast konzultantů JOBky: Konzultanti poskytují odbornou podporu a asistenci po celou dobu akce.
- Informační plakáty: Propagační plakáty připravené předem k registraci a přehledu aplikace.
- Dotykový kiosek: Ukázka aplikace na dotykovém kiosku pro snadné představení funkcí.
- Pomoc s instalací: Konzultanti pomáhají zaměstnancům nainstalovat JOBku na jejich zařízení.
- Vysoká míra registrace: První den dosahujeme až 90% registrovanosti zaměstnanců.
- Představení aplikace: Konzultanti vysvětlí výhody JOBky a jednotlivé moduly pro snadné pochopení.
Máme řešení také pro
Kde všude JOBku můžete používat?
Důvěřují nám




































Co vás zajímá
Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.
Nebo nám zavolejte:
+420 371 655 501Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management